Jeżeli zakupiony artykuł‚ posiada wadę lub jest uszkodzony, 

prosimy o zgłoszenie reklamacji.

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt

należy odesłać na adres podany w formularzu reklamacyjnym

Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub

paczkomatami. Każdy reklamowany produkt powinien być czysty,

odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie

naprawiony lub wymieniony na taki sam produkt pełnowartościowy,

a jeżeli będzie to niemożliwe, Sprzedawca zwróci wszelkie poniesione 

przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Sprzedawca ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, 

ale nie później niż w terminie 14 dni.

Sprzedawca ma prawo do pobrania opłaty od kupującego lub obniżenia 

kwoty zwrotu o wartość kwoty stanowiącej koszt doprowadzenia towaru

do stanu fabrycznego.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami

Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY


W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:

mail: biuro@lalashop.pl

telefon: +48 600 809 829

KUPUJESZ ALE NIE PŁACISZ

Zamawiasz jak zwykle, wybierasz płatność PayPo.

Dostajesz zakupy.

Sprawdzasz czy ci pasują czy nie.

Płacisz nawet 30 dni po zakupie. Bez żadnych dodatkowych kosztów

lub

rozkładasz swoją płatność na raty !

Bo możesz.

Produkt dodany do ulubionych
Product added to compare.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies w celu świadczenia usług, dostosowania serwisu do preferencji użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Możesz zawsze wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Korzystanie z naszego serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że cookies będą zapisane w pamięci urządzenia. Więcej w Polityka Prywatności i Plików Cookies

Dalsze korzystanie ze strony oznacza akceptację regulaminu / polityki Cookies.